2008-03-12
 21:17:23

Familjeliv!

En vanlig kväll i Uppsala.

Jag sitter framför tv:n med mina höga klackskor på mig.
Zappar mellan ettan, tvåan... ettan, tvåan...

Sambon Sabine "tar bort kaklet" i badrummet med rengöringsmedel.
Dvs. hon putsar kaklet.

Som en riktig familj!

Sov gott!



Malin

Fasen va ja längtar efter att vi ska festa igen! I really miss it! Ditt liv...ettan, tvåan...de låter inte så hiiimla kul de där. vill du låna ngra vänner? Eller sex and the city? Du kan ju låna de som ja sett!



PUBLICERAT: 2008-03-12, 23:07:45 | URL: http://charmig.blogspot.com
Frida

hahaha jag trodde först du menade att jag skulle låna hem några vänner som skulle roa mig!
Jag villse Sex and the city! I lööööööööööv it!
Jag längtar också tills vi ska festa igen, de är ändå 3 veckor mellan nu som vi inte vinar ihop!
Skandal!!!
Natti kraam!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: