2008-06-29
 21:38:17

Löningshelg á al Stockholm

Jag såg på film...
.... men skulle bara blund lite lite litegrann.

Vips, så var det kväller och filmen var slut när jag tittade upp igen.

Igår då.
Jag höll mitt egna löfte om att endast köpa ett glas vin ute på krogen igår.
Det gjorde jag. Det resulterade till att jag mådde prima ballerina imorse!
DOCK förstördes kvällens budgeten med svindyr inträde på två ställen.

Först var vi på något uteställe som kallades Aladdin. Ett ställe med fem olika dansgolv
och olika barhäng. Jag och tjejerna hängde i 80-talshörnan.
Rätt trevligt faktiskt, men med tanke på att det var 27-årsgräns så var medelåldern
ganska hög. Sen är det ju inte så kul att komma ut redan kl 22.00 och be på sina bara knän
att vakterna ska släppa in oss...?
"Ah, det här är en engångsföreteelse tjejer"
- Det är andra gången Malin besöker utestället.

Efter det så gick vi (eller jag) vidare till Café Opera.
Trevliga vakter.
Oväntat!!
Eller också så tycker jag det bara för att vi blev insläppta efter fem minuter...

Jag kan verkligen tänka mig att Cafét var fint. 
Men eftersom hälften av Stockholms invånare var där så var det så fullt att man
inte ens såg inredningen.
Jag kunde dock ana en läcker takkrona och en bardisk långt borta i horisonten....
... dock valde vi bort att plöja igenom folkmassan mot en kebab med ris på Kungsgatan.

Café Opera fler gånger! 
Ja, tack!
Kanske äta middag där någon gång?

De var min lördag.
Jag avslutar dagens enda blogginlägg med en riktigt stekare.


sussu

jooru vikken stekare han va ojoj hahahaahahahahahahaha


sandra b

Jag vill bli en stekare, hur gör man? ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: