2008-06-16
 14:45:25

Intensivträning

Att jag vill köpa lägenhet är väl något som jag sannerligen har nämnt tidigare.
Men det kommer definitivt aldrig hända om jag ska slarva bort SL-kort efter
SL-kort efter SL-kort.
FY FRIDA!
Jag ska nog skaffa senilsnöre till mitt nästa SL-kort.

Nu ska jag äta lite mat och sen ska jag bege mig hem till lilla mamma
och träna på fickparkering. 
Jag har förstått att det är sånt man ägnar sig åt här i Stockholm.
Kommer man från landet som jag, där parkeringsfickorna lika stora
som busshållplatser, så är det inte helt självklart att man är expert på 
fickparkering.

Lite intensivträning skadar nog inte.


Så länge bilen under inte vill åka iväg före, så är det väl en helt okej
parkering?




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: