2008-06-10
 09:27:22

Och reporter var...

Nu är det tisdag.
Det innebär att det är tre dagar kvar tills mitt vikariat i Uppsala är slut.
Då har jag en hel veckas ledighet innan jag går på mitt nya vikariat i Stockholm igen.
Lovely!

Igår gjorde jag något hemskt, läskigt och förskräckligt.

Jag agerade REPORTER!
Det var meningen att jag bara skulle åka ut och ta lite palinarbilder på massa
poliser. Men mina kollegor tjaaaaatade och tjaaaaaatade, så jag kände mig illa
tvungen att göra en synk med en polis.
Fy fan så läskigt.
Ehhh vad ska jag fråga? Skitsvårt ju.
Men men, alla blev nöjda och glada, och jag fick min första reportercred.
"Och reporter var Frida Danielsson"
Imorse fick jag en liten applåt av mina Stockholmskollegor vilket gjorde mig
tokgenerad.

Ha ha ha, jag skäms fortfarande!


Rasmus Holm

Haha, grattis till reportrandet (?). Man måste ju börja nånstans :P



PUBLICERAT: 2008-06-10, 22:14:56 | URL: http://rasmusholm.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: