2008-06-28
 18:23:12

Nyttogöra vs utekväll

Idag har jag:

-gått på morgonpromenad
-dammsugit
-torkat golvet
-piffat till badrummet
-städat mina TRE garderober
-Lagat god och nyttig mat
Men det bästa!
Köpt ett mineralpuder som är BRA för huden. Mitt förra gav mig oren och äcklig hy.
Nu ska jag få fin och len hy som en babyrumpa igen.

Nu ska jag hem till Malin och göra odenplan osäker!



Skål mina kära läsare!


Yohanna

Cuuuute bild!! Skumt att du blev oren av ett mineralpuder.. låter ju konstigt? Ska ju vara genomsläppligt och luftigt mot huden! Vad är det du köpt nurå som passar bättre? :) KUL när man hittar grejor som funkar!!


Frida

Nej, alltså mitt förra puder gav mig oren hy. Nu har jag ett miniralpuder som INTE ger mig det!!

Det kanske inte kom fram så bra.. hehe.. men det jag har nu är jag riktigt nöjd med, än så länge iallafall :)

Men det ska man fan bli för 400 spänn!

DYRT!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: