2008-06-30
 20:22:37

Ledig måndag

Ändå kan jag inte slappna av.
På söndag ska jag till Gotland för att jobba på Almedalsveckan, men än
så länge har jag inte fått någon som helst information.
Hoppas dock på att några frågetecken rätas ut på morgondagens möte.

Idag har jag fikat och lunchat med Sara och Johanna.
Det är spännande att någon som skulle kosta 7 kronor att fixa hemma, kostar
60 kronor på ett fik på östermalm.
 
Helt klart värt 60 spänn....eller? Sara är lite bitter över att det regnade in på henne.

Om ni tycker att jag festar/dricker mycket. 
Då skulle ni se mina grannar. Mitt i veckan så kan de sitta ute på balkongen och festa
järnet. Inte för att det stör mig. Men har de inget jobb?
Nu får ni ju inte tro att jag har stått lutad över balkongen för att spionera på dem.....
..... okej LITE kanske.... bara någon gång om dagen... högst..
 men här i förorten så måste man ju hålla lite koll på vad grannarna gör!

Hur som helst så kommer jag att vara duktigt nu. Nästa gång jag ska festa (tidigast)
är den 19 juli. Fram tills dess så ska jag dricka massa grönt te och rena min förorenade
kropp.

Till sist.
Mamma.
Förlåt.
Men den levde faktiskt längre än vad både du och jag hade hoppats på.
Eller hur..?


Sara

Men så fick man dricka kaffe i fina koppar också. Inte varje dag man får det.


Frida

Så rätt, så rätt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: