2008-06-13
 20:36:49

Känd från TV

Jobbet (Sveriges Televison för er som inte hajar) skickar ut veckobrev varje
fredag. I dagens veckobrev stod lilla JAG med:

"På tal om Uppsala så vet ni väl att Frida kommer att bli inLASad i höst! Frida erbjuds tillsvidare att fortsätta på den plats hon nu har skött så föredömligt sen i februari. Beskedet kom ungefär tio minuter efter att jag tackat av henne med bok och hallonbakelser ..."
/Redaktionschefen

Jag känner mig nästan lite omtyckt.
Underlig känsla.

Dock så har jag fått strikta ordet från mina Uppsalakollegor att lämna tillbaka mina presenter
som jag fick när de så fint tog farväl av mig förra tisdagen.
Jag fick en kaffebryggare, -eftersom jag ALLTID dricker pulverkaffe, och 
brända mandlar, -eftersom dem är som jag, söt och fet!
Ni är för söta mina kollegor!

Nu ska jag avnjuta 375 cl rödvin och lyssna på Jamiroquai.

Innan dess ska ni få ett "hört på jobbet idag".
"Jobbar du på SVT? Vet du, jag har varit med i en reklam film där en gång"
"Hm.. Ja, eller så inte..?"



Sara

Ååå lilla gulliga hund i framsätet. När jag är 65 å kör runt i min bil ska Åke alltid sitta i framsätet.


Frida

Åke! Man kan inte hitta ett bättre namn!

Min hund ska heta Ove.


Anja

Ha! Nu har jag hittat dej! Hädanefter är du aldrig säker - nu vet jag hur jag ska hålla koll på vad du gör....



; )



hälsar den tydligen inte lika älskade redaktionschefen. Vad har Marcus som inte jag har?


Frida

Ha ha ha VÄLKOMMEN!

Marcus är ju min chef! Annars så är ju du lite bättre med tanke på att Marcus inte köper bakelser till mig!

Dålig stil!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: