2008-06-24
 11:14:20

Jag är ju själv ett barn

Jag pratar med gammal bekant från Katrineholm över msn.

Jag - Är du gift och har barn som alla andra då?
Bekant - Nej....... eller.. jag är förlovad.. och har två barn.
Bekant - Själv då, planerat att skaffat kids?
Jag - Ohh No!!!
Bekant - Karriären först?
Jag - LIVET först. Absolut inte innan jag har fyllt 30, jag vill ju köpa lägenhet i stan, jobba, leva livet.
Bekant - Men inte efter 30 år???
Jag - Men det är ju för tusan BARA 7 år kvar!


Det är inte fördommar.
Det är fakta.
Katrineholm = skaffa-barn-panik


Malin

fakta: De som bor kvar i Skövde = skaffa barn panik


sussu

flen likaså. Börjar bli trött på folk som alltid frågar jaha ni som varit ihop så länge är de inte dags för barn snart. ÅÅÅÅÅH. NEEEJ inte än. Men du jag har bara tre år kvar till 30 faaan puss


Frida

Men barn vid 35 funkar också.

Tills dess är det ÅTTA år kvar sussu! Så relaaaaaaaaaax!

Annars kan man adoptera ett. Det finns så många stackars barn som behöver en familj!

Puss!


sussu

ha ha jaa absolut, jag funderar på o adopetara en arton åring så kan den ju flytta hemifrån ganska snart också haha. När va de du skulle åka på semseter utomlands??? Vi åker den 6.te juli ska bli super. Men efter de måste vi ju parta loss, jag kanske våldsgästar dig pusssss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: