2008-06-16
 18:56:53

Citat del 2

Djupa samtal hemma hos mamma.

Mor: Han måste ha snygga föräldrar så snygg som han är. Undra varför du blev så snygg
med så fula föräldrar som du har.
Frida: Så snygg är jag faktiskt inte.
Mor: Det vet du ju att du är jävla bitch!

Mamma pratar i telefon med mormor. Mormor tror sig ha sett en bekant till mamma.
Det måste vara ett djupt samtal med tanke på det jag hör mamma säga:

"Va..? Är hon smal? Näää hon jag känner är skitfet... om HON är smal
då har jag anorexia.... hon brukar bara sitta där... på en stol... och vara fet.."

Det är alltid lika givande att komma hem till min älsklingsmamma.


sussu

hahahahahahaha jag skrattar högt just nu=) Puss på dig gumsa lilla


Yohanna

Vaaaaaa...? :) haha.. galet skoj! kan inte riktigt tänka mig det är sådär.. fan så läcker din mojja är!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: