2008-07-25
 23:23:37

It's all about the money

Nu börjar vi om från början igen.
Ett nytt liv.
En ny månad.
En ny lön att handskas med.
Nya pengar.

Gud hjälpe mig.
Det är ta mig fan inte lätt.

Nu gäller det verkligen att hålla i varenda krona om jag ska ha råd
att leva loppan i Malaysia. Nästa lön, i augusti, är sista lönen som går
att spara till resan.
Och jag VILL verkligen unna mig god, STARK, asiatisk mat, fina hotell
och shopping i den gudomliga staden Kuala Lumpur.
Tre hela shoppingdagar.
Sen ska jag ligga halvnaken på en vit strand i två veckor. Den enda
gången jag ska lämna solstolen är när jag ska bada i havet
eller när jag ska köpa en kall isdrink i baren för 5 kronor.

Man kan väl säga att jag ser fram emot september.


Nu är jag så trött så jag kan dö. 
Men jag kan ju inte dö nu, jag är ju hundvakt.

Jag tar en kaffe till.


Sabbe

haha.. gumman va sööyt diu e.. ja håller en tum för diih o dina cash;) kram på´re



PUBLICERAT: 2008-07-25, 23:35:38 | URL: http://chippie.blogg.se/
Frida

Haha du veeet ju hur himla dålig jag är på att hålla i mina pengar.

"Nu ska jag inte shoppa mer förren april" Det var sista mars som jag sa det. Dagen efter shoppade jag järnet! ha ha... jag är galen!

Kraaam!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: