2008-07-08
 11:40:45

Inget speciellt!

Äntligen är regnet borta.
idag iallafall.
Hoppas jag.

Det känns som om att jag har varit här en vecka. Men det är bara
andra jobbardagen.
Antaglien beror de på de intensiva arbetsdagarna.

Jag är för seg för att skriva något update. Jag ska nog köpa en glass och sen
ringa redaktionen och be om lite arkivbilder.

Må så gott vänner!


ida

vill se nått som du har filmat ju. fast har kollat på nyheterna för dåligt tror ja. säg gärna till om de finns nått ute på nätet sen:) å hoppas du har de skönt på gotland. ska ju va så fint där säger dom:)



PUBLICERAT: 2008-07-08, 15:48:57 | URL: http://www.idapersson.se
Frida

Ska du se så får du kolla på Aktuellt kl 21.

Bara politik politik och politik! haha..

Gotland är jättefint!

Men det är lite sisådär med väder! Triiiist!



Nu ska jag hem å sova! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: