2008-07-05
 15:19:10

Sushifredag

Sushi-fredag igår!
Sara och jag gick in på systemet för att leta efter ett vin som hennes pappa hade
tipsat om. Vi hade inte tänkt att dricka något vin till maten eftersom vi tänkte att
det inte passar tillsammans med sushi. När vi frågar en expedit om vinet finns, så 
plockar han fram det och säger "det här vinet passar väldigt bra till sushi".
Ha ha!
Det var meningen att vi skulle ha det!
Tack Saras pappa, de var supergott!

 



Till er som inte provat Sushi än. 
Gör det! Det är fantastiskt gott! Helt klart min favorit!

Nu ska jag packa klart inför Gotland och sen kolla om jag kan blogga från mobilen.
HUR ska jag klara mig en hel vecka utan min mac och min blogg?
Seperationsångest.


Sara

Anschlusse-vinet va ju fint till sushin. Helt klart mitt nya sushi-vin. Nu kopplar jag av efter sändingen med lite vitt. De gör så man somnar gott.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: