2008-07-18
 08:31:44

Pimp my flat

Imorgon kommer päronen från Sköldinge! Hurraaa!
Jag ska visa mig duktigt och baka paj åt dem, sen ska vi till
Barkarby och shoppa loss. 
Jag tänker inte köpa kläder... även fast det är roligare, utan inredning istället.

Jag har hela tiden haft inställningen att det inte är någon idé att fixa
till lägenheten så mycket, eftersom jag ändå inte ska bo här så länge....
detta resulterar i att jag har bott här tre månader utan bord, lampor och
mattor.
Jag förstår inte varför jag har gått och haft den inställningen. För om det är
någonstans som jag kommer att bo ett tag, så är det ju HÄR i lägenheten
som är ett förstahandskontrakt.

Så nu ser jag verkligen fram emot att få fixa till lite!

Nu ska jag dra mig till jobbet och genomgå en 11 timmars arbetsdag.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: