2008-07-30
 06:08:26

Panik

Taxin stod snällt och väntade utanför min port klockan 03.00.
Även fast det är mörkt ute och inte en enda människa så långt ögat
kan nå, så känns det inte som om att det är mitt i natten.

Tills vi kommer in till stan.
Restaurang F12 är fullproppad med stupfulla människor.
Vissa är så fulla så de knappt kan stå upp rakt.
Andra står och väntar på sin taxi hem.
Några ska antagligen på efterfest.

Där sitter jag.
I en taxi på väg till jobbet.

Av någon anledning så börjar det krypa i hela kroppen.
Jag får panik.
För plötsligt så inser jag hur sjukt tidigt jag börjar jobba.
Folk har ju för fan inte gått hem från krogen än.

Det är sjukt.
Riktigt sjukt.


Yohanna

Haha... så jäkla rolig du är :)

Jag tycker det är skithäftigt, det är så stört så det blir roligt. Det är INTE normalt att börja den tiden :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: