2008-07-02
 10:53:51

Kusinträff

I sista sekund kom vattnen tillbaka igår.
Thank God!

Igår träffade jag min kära kusin Linda i stan. Hon var i sthlm för att jobba,
men sjäääälvklart måste man hinna med lite shopping och middag också.
Efter en snabb sväng på stan så gick vi till Berns och åt middag.
Linda såg kändis efter kändis, men jag såg inte en enda. 
Jag hade fullt upp att spana in alla modeller som var där för 
"Sthlm fashion week by Berns".

GUUUUD vilka långa smala ben tjejerna har? De ser ju ut som små
skyltdockor.
Själv ser jag ut som en liten Gollum i jämförelse med skyltdockstjejerna på Berns.


Jag på Berns när jag åt middag.


Linda

Tack för en super mysig kväll. Om du är Gollum vem är då jag??? Kram på dig


Sara

Men Frida Gollum är ju smals om ett skelett. Snarare skyltdockorna som är gollum å du som är dockan. Nästa månad när vi är rika så går vi ut å käkar middag. Vad sägs om de. Fördrinkar å käk å en stoooor flaska rött. That´s a plan.


Frida

Tack själv Linda! Det var jättemysigt! Hoppas vi kan göra om det snart!



Jaaa Sara, det är klart att vi ska gå ut och äta middag. Café opera kanske? De verkade ha en smarrig meny!


Sara

Jaa, de låter great. Lönen... kooom NU!


Fia

Vi har ju alla en liten Gollum i oss, men vad gör väl det när det finns mineralpuder. Vi ses väl imorron, innan du drar t Almedalen?!


Linda

Hallå där vi var en dag tidig med vår middag på Berns, igår var det modevisning :-)



http://www.aftonbladet.se/sofismode/article2822651.ab?service=galleryFlash


Frida

Yeah! De förklarar alla Gollum-modeller med pinnsmala ben :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: