2008-07-21
 14:00:38

Jorå, jag vet hur man kör en bil....

eller...?

Igår skulle jag starta pappas bil.
Jag trampade ner foten på bromsen och vred om nyckeln.
Bilen FLÖG fram.
Oj... vad hände?
Jag gör om samma sak igen.
Trampar ner fotan på bromsen och vrider om nyckeln.
Bilen FLYGER iväg igen.

Aha...
Kanske ska man trycka ner koppling också....

Jag har helt enkelt kört för mycket automat i år tror jag.



Henning

Men både Forden och Toyotan i Uppsala har ju manuell låda. Det är livet i Sthlm som har förstört dig... Hur går det med fickparkeringen förresten?


Frida

Jaa de har dem ju! Jag måste nog tillbaka till Uppsala snart så jag får lära mig att köra ordentligt igen.

Fickparkeringen... hmm.. jag tränade lite hemma, men än så länge har jag inte behövt att fickparkera i sthlm.

Jag FASAR när den dagen kommer då jag verkligen måste gör de.... uuuusch!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: