2008-07-07
 11:10:06

frukost i bilen. Jag är Totalt bor

MMS

frukost i bilen. Jag är Totalt bortvirrad i visby. Jag tror fan att visby är värre att köra i än sthlm. I sthlm ser man ju vägarna iallafall. Har är de osynliga eller 1meter breda. För övrigt så hatar jag barn som hoppar framför kameran och vuxna som är LIVRÄDDA för den. Suck.


Sara

Jaa, Visby här små mini mini vägar! Stackars dej. Stressa på morgonen är ju de värsta. Hoppas du hittar å gör "jag ska skära halsen" Täcknet till ungarna så sticker dom nog.


Lars Anders Johansson

Jag hoppas att du parkerar på vansinniga ställen i alla fall så att du ådrar dig små lustiga lappar! Take care in Visby town.



PUBLICERAT: 2008-07-07, 15:24:37 | URL: http://slott.blogg.se/
Robert

Ringmuren! Ringmuren. jaja. Hoppas att det går bra för dig. När jag läser din blogg så visar det sig att det blev en del "intag" trots att du inte skulle ut förrän efter Almedalen... onväntat -not! ;-)

Nu åker jag om några dagar så vi ses i höst, det ser jag fram emot. Du kommer väl ha hunnit göra dunder succé tills dess!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: