2008-01-22
 23:47:36

Uppsala väntar på mig

Allt försvann.
Jag skrev ett långt inlägg i min blogg. Så försvann allt bara.
Usch så arg jag blev. Nu orkar jag inte skriva om allt.

I-landsproblem kanske. Dock fortfarande ett problem.

Eftersom jag ändå känner ett stort ansvar att informera världen om vad som händer i mitt liv. Så tar jag en kort resumé av dagen ännu en gång.

Jag pratade med M idag.
Jag tackade ja till jobbet. Så i februari drar vi igång.
Jag känner mig otroligt ärad att ha fått den här chansen att vara med och starta upp SVT i Uppsala. Jag sökte ju inte ens tjänsten. Ändå så blev jag tillfrågad först. Ja, det är verkligen en obeskrivlig känsla. Det känns roligt att få börja fota igen och att få sin egna kamera att pyssla med. Jag är nervös men samtidigt förväntansfull.
Jag har fått en blygsam löneförhöjning och ett löfte om att de hjälper mig att hitta bostad. 
Dock letar jag själv också.

Det går verkligen bra nu. Hoppas att det här är rätt väg för mig att komma in, och bli kvar på företaget. 
Och att utvecklas mer.

Nu ska jag upptäcka Uppsala.
Och bli oumbärlig på redaktionen.


-----------------
Åh nej.
Tittade just på Aftonbladets hemsida. Heath Ledger är död.
Dödsorsak oviss. Men sömnpiller hittades bredvid honom.

HUR kan en människa som är 29 år välja att ta livet av sig?
HUR kan man vara så självisk att man lämnar sitt barn ensamt kvar?
Han var min absoluta favorit skådis. Otroligt duktigt, snygg och charmig.
Så tragiskt.


Ledsen och besviken.


Ida

SKOJAR DU MED MEJ?! HAN KAN INTE VARA DÖD, herre gud. Tittade på en film med honom häromdagen, vilket jag aldrig annars gör.. jävla skit, död.. vilken idiot..



PUBLICERAT: 2008-01-23, 00:52:48 | URL: http://www.idakentners.blogg.se
Tina

Va roligt, lycka till i Uppsala..

Och, väldigt tragiskt. Jag hoppas inte det var självmord.. hörde nåt om att han hade sömnproblem, men jag vet inte. Svårt att veta. Hursomhelst, väldigt trist.. Han var ju en riktigt bra skådis, och som du säger, snygg och med glimten i ögat!



PUBLICERAT: 2008-01-23, 19:47:06 | URL: http://iamtiny.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: