2008-01-22
 03:25:27

Nyhetsmorgon

Jag är dötrött.
Jag gick upp kl 02.00 i dag (natt!!) för att göra mig iordning och åka till jobbet igen. Inatt jobbar jag på nyhetsmorgon, vilket för sig är lite spännande.
Även fast ögonen är så trötta så att de skulle vilja ploppa ut, så är det lite mysigt att komma till jobbet så här
tidigt på morgonen. Sen är det ju alltid roligt att få gå hem... när alla andra kollegor kommer till jobbet.

Snart kommer min reporter. Dags att förbereda sig för hård arbete.
Hoppas att det blir relativt lungt idag. Förkylning + stress  klockan tre på morgonen är inte en bra kombination.

Idag ska jag prata med M.
Jag är förväntansfull.


Sara

Jag tittar å tittar men ser aldrig ditt namn! Vad gööör du? Hoppas de gått bra iaf. Jag va uppe klockan halv 6 och började tvätta. Duktigt va. Så jag har följt dej å nyhetsmorgon. Å hoppas allt annant går bra den här morgonen med. Kraam


Frida

Jag vet inte om det är varje hel timme eller halv timme. Men idag så klippte jag iallafall konflikten i Gaza och Börsraset. Men i vissa sändningar så hade de palinare istället för inslag.
hihi... konstigt att du inte såg!
Nu ska jag snart hem och sova.. Skööööööönt!!!



PUBLICERAT: 2008-01-22, 09:16:50 | URL: http://fridadanielsson.blogg.se
Sara

Joo, men de har jag sett. Har väl missat skylten, tyiskt. De va duktigt klippt tycker jag! Jaa, snart får du gå hem å sussa. Mysigt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: