2008-01-27
 15:12:15

FYND på stan

Idag har det varit en effektiv och bra dag.
Hittills.
Jag började med att tvätta alla mina kläder. Det var en rejäl hög. Så skönt att
ha allt rent nu igen. Sen åkte jag iväg tidigare in till stan för att jag skulle hinna gå lite på Fältöversten
innan kl 15.00, då jag börjar jobba.

I ett tidigare blogginlägg har jag berättat om ett par stövlar som jag ville ha från
Scorett. Dessa stövlar har jag tittat på fleeeeera gånger.
Se men inte röra.
Dyrt.

Mina fina skor.

Men eftersom jag fick presentkort på Scorett när jag fyllde år. Så tänkte jag att NU får jag väl
ändå unna mig dessa skor. Presentkortet täckte såklart inte hela stövlarna... men det blev ju
ändå lite billigare.
Nu längtar jag tills jobbet slutar. Då ska jag hem och putsa in dem med skokräm och sen imorgon
får jag glänsa på stan i mina nya läckra skor. Om bara min skinnjacka var här nere i Stockholm, då
hade jag haft en perfekt outfit. Skinnjackan är nämligen i samma färg som skorna.
Smart va!

Jag gjorde ännu ett stövelfynd efter Scorett. Den här gången på Wedins.
Jag hittade ett par jättesköna, fina gummistövlar.
Vid 23 års ålder så är jag vuxen nog att köpa ett par ordentliga gummistövlar.
Det kan ju faktiskt vara bra att ha det nu när jag ska börja jobba som fotograf i Uppsala.
Ena dagen är jag i landstingshuset och andra dagen ute på en åker.
Who knows!
Detta fantastiska stövlar betalade jag 99 kronor för!!!
FYND!


Sköna, billiga, snygga, praktiska gummistövlar.

Nu ska jag jobba.


Malin

Åh! Du har ju köpt miiiina stövlar! de där har ja spanat på sen de kom!! Men så har ja aldrig haft råd! Bra köp för de e skiiitsnygga! Perfekt vardasklack!



PUBLICERAT: 2008-01-28, 18:46:38 | URL: http://charmig.blogspot.com
Yohanna

Grymt snygga, de bruna stövlarna!! Jag har varit på jakt efter snygga bruna stövlar i flera år.. men antingen för spetsig tå, för hög klack, för tjock klack, svindyra eller något annat.. Men dem där var ju ursnygga!! Kan tänka mig allt emot billiga, men perfekt med presentkortet då ju! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: