2008-01-03
 09:38:35

3 Januari 1985

Idag är det min dag!
Även fast jag sitter på jobbet så känns det lite småmysigt på något sätt. Det är ju liksom bara min dag.
23 år känns som en lagom ålder. Jag är inte för ung, men heller inte gammal. Jag är alldeles lagom.
Det jag önskar mig mest just nu, förutom mer jobb och en fin lägenhet nära T-banan är att de flesta ska glömma bort mig idag. Varför? Jo! För jag själv är expert på att glömma bort alla andras födelsedagar. Förra året glömde jag säkert bort fyra vänners födelsedagar. Katastrofalt!
Därför så tillåter jag här med alla att glömma bort mig idag.


Min tårta


När jag blir stor (Då jag har blivit äldre än 23, tappat alla mjölktänder och sett alla Vänner-avsnitt) då vill jag bli en Stockholms-tant. När jag satt på bussen idag så skulle en gammal tant gå av bussen vid fältöversten. Bussen i Stockholm är ju som den är, bråttom ska det gå och ska du gå av eller på så måste du ta det långa benet före det korta. Men är man en dam på 80 år så är det inte det lättaste. När tanten hade kommit fram utgången av bussen så stängs dörrarna igen framför henne, hon hinner inte ut.
Den lilla tanten blir rasande och skriker "HÖRRU DU UNGE MAN!" Till busschauffören och slår som en tok med sin käpp på bussdörrarna. Detta var väldigt komiskt tycker jag.
En alldeles underbar starta på dagen!

Idag är det lägenhetsvisning. Imorgon och på söndag. Spännande! Förorten rockar.


Sara

Grattis grattis på födelsedagen.. Vilken fiiin tårta du fått.. Av vem? Din extra familj? Vilka fina kort du lagt ut från nyår på oss. Haha! Snart måste vi ses! Å prata å skvallra om allt! Vi kan testa de berömda pajjerna hos cafét under mig! Puss å hoppas dagen blir toppen


Frida

Taaaaaaaack min vän! hihi näää jag har faktiskt inte fått den av någon. Men jag tyckte den var fin. hihi.. Ja visst är korten fina! De tycker jag med! Helt klart måste vi ses snart å skvallra, nästa vecka någon kväll? De vore så mysigt!!
Ha en bra kväll med Johan!! Puss på dig!


Ida

Grattis fridolin! Hoppas din dag har varit alldeles strålande:)Å lycka till med lägenheterna! krama



PUBLICERAT: 2008-01-03, 19:40:13 | URL: http://www.idapersson.se
Sara

Jaha, en fejk tårta. Absolut en kväll nästa vecka!! Snart är jag ju heeelt själv här. Då måste vi hitta på massa roliga (billiga) saker=) Å jobbar du på hotellet nån dag kan du ju sova här om du vill. Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: