2008-02-26
 16:54:21

Tredje gången gilt!

Tredje gången gilt!
Champaaaaaaange!
Hahaha! Mitt liv är fullt av champange!
Igår firades invigningen av SVT Uppland med direktsändning härifån Uppsala.
Lite ABC-kollegor kom upp och vi gick ut och tog en öl (eller vin för mig) efter
sändningen. Sååå trevligt!
Lite kul som inträffade under kvällen:
Jag och abc-David sitter och dricker vår skumpa.
F- Det luktar lite konstigt här...
D - Hoppsan, mitt hår brinner visst. (David kommer emot ett ljus, hans hår är mer affo-krull än mitt)
F- (Börjar tokskratta)
D - Vilken tur att det inte var DITT hår som brann.... säger han till vår redaktör som har tre hårstrån på huvudet.

En annan situation.
F- Ibland kan jag inte läsa alltså... jag tror att jag har fått en sen dyxelesi.
D - Det råder inga tvivel. Du HAR dyslexi. Du har precis bevisat det.
F - Vad heter det då? Byxelesi?

Jajja.... Tre glas skumpa och ingen middag. Det sätter sina spår!


Nu slutar jag snart för idag! Då ska jag bege mig till centralbadet och simma och sola!
Det ska nämligen bli min nya hobby har jag bestämt. Det måste ju vara hur skönt som helst
att simma efter en lång arbetsdag! Sen lite sol skadar ju aldrig (om jag inte får cancer såklart!)


Jag ska simma inomhus!


 


Ida

Haha. du e rolig du frida.
Men de låter ju iaf som en rätt sund hobby du skaffat dig, om man skippar solningen:P Men du måste ju hålla uppe din bränna du fick på semestern:)



PUBLICERAT: 2008-02-26, 17:59:57 | URL: http://www.idapersson.se
Sara

Åå, jag satt ju å tittade å som jag höll utkik efter dig. Men såg dej inte. Du va väl och pimplade skumpa i ngt hörn kanske. Jag såg även inslaget men att du inte fick säga ngt, de va dåligt!
Nu ska jag köpa godis.. syyyynd att inte du är här. Kram vännen. Antar att vi hörs senare.



PUBLICERAT: 2008-02-26, 18:22:31 | URL: http://nolita.blogg.se
Malin

Haha! dyslexi..hmm...champagne hjärna kanske!?!?! eller Skumpahuvud!?! haha! neeeej då. Hoppas de var gött att simma!



PUBLICERAT: 2008-02-26, 19:46:50 | URL: http://charmig.blogspot.com
sussu

åh va härligt med lite champagne på en vardag de låter trevligt. Jag ska äntligen festa i helegn har inte festa på tre veckor tror jag. Duktigt va. men på lördag blir de fest o skumpa eller ja ialla fall mousserande vin. Puss på rumpan vi hörs



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: