2008-02-06
 20:55:23

Mauro vs. Mauro


Onsdaaaaaag!
Jag älskar onsdagar, speciellt om jag börjar kl 15 på torsdagen.
Idag har jag haft Laptop utbildning på jobbet.
Hmm... det skiljer sig inte så mycket att redigera på en sationär dator som på en laptop.
Så kl 11 var jag redo att gå hem. SKönt!
Eller... 
Arbetstiden var lagd till kl 18. Men jag gick ändå. Vill någon mig nått så får de väl ringa.
Idag har jag tjatat till mig:
Ett eget skrivbord med egen dator, egen jobbtelefon och egen jobbmobil.
I feel good.
Men något ska man väl ha för att man är Uppsala.

Men men.
Ikväll sittar jag och Sara och dricker en flaska Mauro
och lyssnar på Mauro Scocco.
VILKET SAMMANTRÄFFAND!
Vi  har en riktig myskväll.

Kvällen består av 80´talet.

 


sara

Så trevligt de va igår!! Jag va tröööött imorses. Hur ska jag palla att gå upp nu i 3 veckor?
Hoppas du får en bra dag idag och att utbildningen går snabbt så du får göra andra roliga saker sen. Too bad du är upptagen i helgen, iof kommer ju min brorsa, men de hade vart kul å provat/handlat lite du vet vad! Kraam


sara

frida. Om du har haft en miljon besökare idag beror de på att jag vart inne på din blogg ungefär så många gånger. JAG VILL HA UPDATE FRÅN HELGEN NU! puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: