2008-02-29
 09:58:24

Godmorgon? NEJ!

Jag har inte haft den bästa starten denna fredagmorgon.

För det första.
Jag blir väckt och måste komma 1,5 timma tidigare till jobbet för att filma "omfattande klotter"
på Domkyrkan. Jag stressar som en tok till jobbet, hämtar kameran och spinger till
Domkyrkan.
"Omfattande" får en helt annan betydelse för mig.
Det är antaligen några snorungar som har haft trist kvällen innan....

För det andra.
Jag kommer tillbaka till redaktionen, ställer ner min kamera på mitt skrivbord
och ska ta bort batteriet för att sätta det i laddaren.
Batteriet sitter hårt.
Jag tar i för kung och fosterland tills batteriet FLYGER iväg..... och träffar kaffekoppen
som står på bordet.
Kaffekoppen välter och kaffer rinner ut över alla papper som min reporter har
på sitt skrivbord.
Ett hav av kaffe bildas.

Varför?


Ida

Ja har svaret frida. För har just kommit fram till att skottdagen är den nya fredag den 13:e. En jäkla skit dag där allt bara går fel. Så har det iaf varit här å du verkar ju oxå haft det mindre bra, om man säger så. Hoppas de inte hänt nått mer hos dig. själv ska ja slita vidare och hoppas att nått bra händer.



PUBLICERAT: 2008-02-29, 12:45:11 | URL: http://www.idapersson.se
Frida

Jaaa!
Klart det är därför!
För det är en riktig skitdag idag!
Tur att den bara inträffar var fjärde år! Hoppas helgen blir bättre :)
Kramar!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: