2008-02-16
 15:57:16

Gin och Tonic... och en grillad korv!

Jag tror att jag borjar att fa solsting.
Jag ser Harrison Ford overallt...
Here and there and every where...

Jag har borjat att dricka Gin och Tonic nu.
Valdigt mumsigt. Battre an Irisch Coffee.
Det varsta ar att jag verkligen borjar tro att det ar sommar hemma i Sverige ocksa.
For nar jag tog en Gin igar sa tankte jag, "det har ska jag gora nar jag kommer hem ocksa,
dricka gin och sitta ute i solen"

Men icke sa nicke!
Jag far dricka Gin i Malins soffa istallet.
Och det ar ju minst lika trevligt!


Jag saknar korvgubben vid St. Eriksplan.
Extra gurka tack!
Ingen gurka tack!
Extra lok tack!
Ingen lok tack!


Malin

Men du! våren var här i dag och hälsade på!! Så ja tog mig en chailatte i solen! Klart de blir gin å tonic i min soffa!! haha!

Korvgubbeminne:
F- Jag vill ha extra gurka, extra lök. Hör han vad jag säger? Jag ville ha extra lök å extra gurka.
M&S- Och vi vill ha en tallrik pommes till våra med.
F- jag tror inte han förstår vad vi säger
Korvgubben. Jodå! du vill ha extra gurka å lök å de vill ha en pommes till!



PUBLICERAT: 2008-02-16, 17:05:53 | URL: http://charmig.blogspot.com
sara

Hahah, de va ju den andre korvgubben! Jag tror ändå inte han kan svenska bra. Duktigt frida som driker GT!! Jag är stolta över er tjejer. Ikväll innan jag käkar lunch ska jag fråga korvgubben om han saknar oss. Jag tror de.. han vinkar varje gång jag går förbi numera.. Jag låtas att jag inte ser.


Frida

hahahaha.. "jag tror inte att han forstar" GUD sa pinsamt jag ar!
Stackars man!
Men Sara da som soker jobb dar varje gang! hahaha sa himla roligt!
Jaaa vist ar jag duktig som drickar GT. Det ar dock smidigare att dricka vin. Men i sommar sa ar det bara drinkar som galler. Ni far se till att skaffa en lagenhet med balkong. Eller ocksa sa far vi aka pa picknick och ta med oss massa drinkar!
Ahhh mysigt!

Jag langar efter sommaren!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: