2008-02-24
 22:26:09

1 timme, 34 minuter kvar

1 timme och 34 minuter kvar till lön.
Jag ska sitta framför datorn kl 00.00 och kolla på kontot när pengarna rullar in.
Imorgon rullar de ut igen...
Jag har en miljad räkningar.
CSN förstör mitt liv.
Och jag skickar på tok för många sms så min telefonräkning är högre än Skybar.

Jag måste ta tag i mitt liv.



Bruden som sjunger i Those Dancing Days har en sjukt snygg frisyr!


Sara

Hahah, högre än skybar...knappast! Men höööög är den. 12 sms på en kväll, du kommer snart få sms-tumme. Csn förstår allas liv. Ska vi fly utomlands och försvinna i bermuda-triangeln. De kanske är massa försvunna människor som har trevligt å partajjar där i värmen.



PUBLICERAT: 2008-02-24, 22:53:43 | URL: http://nolita.blogg.se
Frida

Hahahaha vad roligt! klart vi ska försvinna i bermuda-triangeln! Jag slår vad om att det är party där every dag!!
Vi tar det i sommar!


Sara

Men Frida, köp ett SMSpaket! ;)



PUBLICERAT: 2008-03-09, 15:19:58 | URL: http://saraisthename.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: