2008-12-18
 15:27:47

Jul á la Foto

Nu vill jag ha heeeelg!
Då ska jag fota fota fota!

På lördag ska jag fota Lina och Malin på Kungsholmen. HOPPAS på fint väder!
Hoppas bilderna blir bra också..!

Sen har jag lite roliga planer på bilder som jag vill ta när jag kommer hem till la familia.
www.fotosidan.se har en tävning nu som handlar om att man ska ta en bild med 
temat "Möte". Jag har en väldigt rolig idé som jag ska försöka genomföra, dock
så kan det blir svårt eftersom jag måste placera ut två taxar där JAG vill ha dem.
Efter erfarenhet så vet jag att det är svårt....
Taxarna vill bestämma själva vart dem vill vara!

Sen ska jag fota min käre far med en cigarr i munnen!

Kommer bli så fint!


Vin Disel

Får man se söta Frida ute nåt på Juldagen i Kattne?


Frida

Hörru Vin Disel.

Det beror på om du kan tillkännage dig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: