2008-12-19
 08:33:24

Julkonsert i Globen

Jukonserten var underbar igår!
Och min mamma är av den bästa sorten. Jag har så roligt med Dig Mami! 
Jag vet inte hur Peter Jöback gör, men han bara öppnar munnen sen så kommer
det ut fantastisk musik.

Det enda jobbiga med konserter i allmänhet är att man är mer intresserad av hur kameraproduktionen
funkar. Vilken kamera ligger ute nu, vart är steadycamkillen nu, vilken kamera kommer de lägga ut sen?
Men det är väl en skada...
Det roliga är att mamma också har tagit efter den skadan lite.
"Titta Frida, han där nere bestämmer vilka bilder som ska ligga ute va?"
eller..
"Det är en sån där steadykamera som Sara har vaa?"

Jag är mycket stolt över min Mor!



Mauro Scocco var gäst på konserten!
Nostalgi AB.

Varför kan inte all musik och musikvideos vara som förr.
De var tider de!


Salle

Ruggigt corny vid 3:05...

Ska testa den grejen på någon dejt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: