2008-12-07
 22:36:06

Berns, bongotrummor och GT

En helt galen helg har det varit!

Fredagen blev rätt lugn med lite bärs på söder. 
Ja! Faktiskt! Jag, Frida Danielsson, drack öl.
Det var riktigt gott. Men man blev lite kissnödig och väldigt mätt.

I lördags så mötte jag upp Samira och Helena och vi moffade i oss pizza, shoppade kläder
(ingen bra kombination) och efter det så förtärade vi GT innan det var dags att shaka loss
på Berns.
"Jag dansar aldrig nyker" brukar jag ju säga. Och nej. Jag var definitivt inte nykter.

Det var SKITBRA musik hela kvällen på Berns! Två killar DJ:ade och två brudar spelade typ
bongotrummor. Vi var helt fast i musiken och shakade loss natten lång.
Jag tyckte att den ena DJ-killen var väldigt rolig! Så jag snackade med honom en hel del.
Det kan även vara så att det var GT:n som pratade...
Vem han var hade jag ingen aning om iallafall.

Så här i efterhand så har jag fått reda på att det var Stephen Simmonds .
Men jag kan inte påstå att jag vet så mycket om människan ändå...
Jag tycker mest att det är pinsamt om han tror att jag pratade med honom för att han ska
föreställa någon form av kändis.
Ja ja!



Här är han. Kvinnan på bilden är förövrigt jävligt snygg.
Jag försöker inte göra någon pose som Stephen iallafall! Det räcker med naturlig skönhet för min del!





Den här gamla låten kanske ni känner till?!?

http://www.youtube.com/watch?v=GsyhYX057Bs

Det var han som jag tjatade på hela kvällen iallafall.

Over and out friends!


Helena

ÅÅhh frida vad fina bilder =) hahahah måste skicka dom till mig =) Hoppas allt e bra me dig..kram



PUBLICERAT: 2008-12-15, 20:24:48 | URL: http://heleniitaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: