2008-08-17
 13:23:12

Skön söndag!

Idag ska jag ha en riktig mysdag!
Snart ska jag bege mig till Indiska och handla lite ljus och ljuslyktor.
Sen ska jag köpa mig lite blommor.
Så fint ska jag få det!

Ikväll blir det min bok, massa ljus och kaffe!
I love it!


Denise

vill du ha gratis bloggdesign av mig?? kolla in på min blogg för mer info. Skulle vara jättekul att hjälpa till!!!

/Denise



PUBLICERAT: 2008-08-17, 13:35:43 | URL: http://finastt.blogg.se/
Yohanna

Härlig Söndag!! Ha det mysigt!!


Linda

Hej Kussen,

Hade förväntat mig att du dök upp i Köpenhamn med din kamera i helgen. Jag hade gett dig en super bra story, jag var i lobyn på scandic i köpenhamn när 10 civil snutar springer in med dragna vapen och vrålar get down on the floor. Sedan brottas 4 killar ner och ytterligare 4 piket styrkor med atomatvapen och västar rusar in. Kändes ganska overkligt kan man säga. Då greps de svenskar som var med och stal 75 mille förra helgen, mina singel polare hade spanat lite på dom tänk vilken kul krog kväll man hade kunnat få för 75 mille :-)

Vi fattade inte vad som hände och hade inte hört storyn om rånet helgen innan, så när film team efter film team rullade in och filmade allt från stolen där en av killarna satt till drickan som stod kvar i baren förstod vi att vi hade varit med om något stort. Det hade varit span på killarna i en vecka om jag fattat rätt och så väntade de tills jag och mina tre polare var i lobyn för att vi skulle få lite action i våra liv, det var schysst.

Jag kanske skulle skaffa mig en blogg trots allt för i bland händer det saker även i mitt liv.

Kram på dig!


Frida

hahahaha du skojar med mig! Helt galet ju! Nu är det du som skaffar dig en blogg och skriver ner allt du är med om!

Jag hade verkligen velat vara med!

Du kulle ha tagit kort ju! haha!

Jag blir nästan lite stolt över att få vara din kusin som har varit med om detta!

Kraaam!


Linda

Mitt namn är med på aftonbladet. Tyvärr under rubriken "Livrädda"

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3121630.ab



Jag vill också vara kändis som du :-)


Frida

Jaaaa jag läste aftonbladet imorse och misstänkte att det var du! haha jag är så STOLT!

Detta måste bloggas om!

KRAM!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: