2008-08-09
 07:56:33

Kärt återseende

Vad ska ni göra en lördag som denna?
Själv ska jag och Fredrik Reinfeldt ut till Waxholm.
Politikerveckan på Gotland förföljer mig.

Igår kom jag till jobbet med inställningen "det blir nog en lugn helg".
Men icke sa nicke.
Igår redigerade jag tre inslag på fyra timmar. Och idag blir det
hundraelva olika inslag om huruvida Reinfedt går på båten.

Please God!
Låt det inte regna på mig eller min kamera!


sara

sopsäck, regnskydd, tält kör vi OB-folk med.. Hur går ni ENG-are? Filmar inomhus ist? Haha. Ses måndag, jag längtar. Kram


Frida

Vi har ju riktiga regnskydd, men de är urdåliga. Man kommer knappt åt rec knappen liksom.

Vet inte en enda fotograf som använder dem.

Jackan får vara regnskydd istället. Har man en snäll reporter så står han med paraply!

Ses mååååndag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: