2008-08-25
 15:09:57

Dolda talanger

Helgen har  varit riktigt rolig!
Jag har en mängd bilder att lägga ut sen, men det gör jag när jag kommit hem från
jobbet (Ja, jag bloggar på jobbet just nu -skäms).
Jag har varit i Katrineholm över helgen, vilket innebär god middag, vin och poker.

Jag kom att tänka på en sak som mamma sa när vi satt och spelade poker.
Vinyl 107 gick varm på radion, och då frågar mamma brorsan:
"Har du inget med Red Hot Chilipeppers?"
Det blir tyst ett tag.
"Jorå det finns" svarar brorsan efter att ha tänkt efter om han verkligen hörde rätt.

Vi blev MYCKET förvånade över mammas musikkunskap.

När hon tröttnade på pokern så placerde vi henne framför datorn med
Youtube uppe och förklarade hur hon skulle göra för att få fram musik.
Det första kvinnan sätter på är Coldplay!!!

Jag är en mycket stolt dotter.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: