2008-08-28
 17:07:34

Bytt är bytt!

Idag ringde de från redaktionen. De ville att jag skulle sluta senare imorgon.
På min enda dag, som jag slutar någolunda tidigt 9-15.30.
Alla andra dagar är 9-18. Segt när man pendlar ju.

MEN... i och med mitt nya vikariat och min nya lön, så har jag inte rätt
till övertid. Då tänker ju inte jag stanna en minuuuuut längre än kl: 15.30, sa jag.
Då gjorde vi en deal.
Om jag slutar sent imorgon.
Så är jag ledig heeeela måndag.

Jiippiie!!!
Ja ja ja ja ja ja!


Maria H

Har du förhandlat bort din övertid, fick du bra lön i och med det? :)


Frida

Nej jag har inte förhandlat bort den, det är svt:s taskiga ekonomi du vet, övertids-stopp typ!

Jag skulle aldrig förhandla bort den, de förlorar man nog på, tror du inte?


Yohanna

Snacka om bra deal, byta 2,5h mot en hel dags ledigt :)


Maria H

man förlorar nog en del på det...men skönt att få en hel dag ledigt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: