2008-04-08
 21:31:49

Prisa skatteåterbäringen!

Idag ramlade den ner i brevlådan, den för vissa hatade och för andra efterlängtade deklarationen.
Jag blev överlycklig när den låg där.
Ganska farligt egentligen eftersom det faktiskt KUNDE ha stått:
"Belopp att betala tillbaka"
istället för
"Belopp att få tillbaka"

Nu ska jag dock TACK OCH LOV få tillbaka lite cash! Och det är till och med så bra att de 
pengarna kommer att täcka de som jag måste betala tillbaka till CSN.
S K Ö N T !

Fast jag hade ju hellre sparat pengarna...


ida

fasen va skönt för dig. själv hade jag inte den turen. Fast de va ju väntat. men ändå:)
Nja fick ett ryck å tänkte att fan ja åker till sthlm på konserten. Är ju mer blowsight (förbandet) jag är ute efter. Men takida är helt okej dom med. Fast blir nog ingen sthlm´s tripp ändå.



PUBLICERAT: 2008-04-08, 21:54:57 | URL: http://www.idapersson.se
Kusin Linda

Säkert att du hade tänkt att spara pengarna, vem försöker du lura. Det hade blivit ett par nya pumps och en helkväll på krogen. Eller?? Själv fick jag kvarskatt på nästan 9 000:- Inte så skoj. Kram!


Frida

Okej då! Ett par pumps kanske de blir... å
några drinkar. Sen vore det ju kul att köpa ett nytt objektiv till kameran...
Kram!!


Joss

fin film :D hahaha.
du är rolig du frida



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: