2008-04-28
 08:52:01

Nycklarna!

Nu sitter jag på tåget mot Uppsala och jobbet. Jag har precis varit i Vällingby och hämtat
nycklarna till MIN lägenhet.
Det känns lite konstigt. Nästan läskigt! ha ha.

Imorgon blir lägenheten målad, och på torsdag flyttar jag in.
Tiden har verkligen sprungit iväg!





Tomas

Säger bara en sak. INFLYTTNINGSFEST!! =)


Sara

Jamen eller huur! Helt sjukt fort gick de sista. Slapp du tapetsera? Så bra!! Kul kul att du har din lägenhet!


Frida

Inflyttningsfest i förorten = Hembränt eller hemagjort vin. Tilltugg blir chips.
Välkomna!

Jag hoppas att det blir målat! Målaren skulle fråga värden om de var ok, annars blir de tråkiga tapeter!
När han såg de hemska taperna som sitter uppe nu så sa han "Är de ens tillåtet att sätta upp sånna här tapeter ?"
Ha ha ha ha...


Tina

Lycka till med nya lägenheten!=)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: