2008-04-23
 14:50:27

Läskiga drömmar och glass!

I morse (när jag snozade på mobilen) så drömde jag om att jag var i Piteå.
Jag gick i Småstaden och tittade på alla pitebor som satt där utan
liv och bara snackade skit om mig och  massa andra folk.
Då skrek jag allt vad jag hade "Jag är så jävla glad att jag flyttade i ifrån den här jävla hålan"

Sen vaknade jag... lite smått upprörd
Vad betyder de?


Idag är det glassväder!
En tiptop blev de.
Mmm..
Ska nog promenera hem från jobbet idag också. De är så fantastiskt skönt ute!!


sara

Du låg nog å tänkte lite omedvetet på piteå och de lite smått tragiska liv vi hade där. Vi satt ju mest i småstaden å snacka skit om stan. Jag drömde att jag fick sparken från ica inatt.. de va oxå en läskig dröm, hoppas jag. Kraam



PUBLICERAT: 2008-04-23, 15:38:30 | URL: http://nolita.blogg.se
Joss

Hålan är inte Piteå utan Sköldinge.. o piteborna som satt o snackade skit om dig representerar MIG! cause ajm the bitcies biaaatch in da wooorld.


Frida

Jag visste de, det var DU!!!!!!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: