2008-04-11
 16:34:29

Ett steg närmare våren

Mina första vårskor är  inhandlade!
Sååå fina!
Jag valde mellan vita och dessa ljusgröna (eller vad de är) och
som ni ser så blev det lite färg.
Jag saknar färgglada kläder och skor känner jag!

 
Visst ser de ut som att jag är skitlång på bild2?


Nu är de helg!
Jag och favorit-Håkan (ja det finns fler Håkan) ska ta bilen till Stockholm
och sen ska jag vidare till Katrineholm!


Jocka

Ser att bilderna kommer fram riktigt bra...kul skulle bara haft en ram fast risken finns att blir to much så ...eller vad säger du Frida?



PUBLICERAT: 2008-04-11, 17:58:21 | URL: http://got2music.blogg.se
Frida

Jaa, de skulle bli too much! Jag tycker att de är fint som de är!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: