2008-04-01
 22:28:08

Det vankas skumpa!

2.5 månad....
kvar tills mitt vikariat går ut.

1 månad.... 
kvar tills jag bor i min alldeles egna hyresrätt.

2 dagar....
kvar tills jag ska på bröderna Schulmans fest på Village (1000 apor).

Ni läste rätt!
Helt otippat att JAG ska få hänga på Schulmans party på stureplan! 
Ibland är det bra att man har vänner som får inbjudningar till fester som vi vanliga
bondläppar inte kommer in på. Och det som är ännu bättre är när 
jag blir medbjuden, tack Robert! Men sen så vet ju han vilken mediakåt golddigger
jag är (enligt hans egna analyser)
Så på torsdags vankas det lite Inferno och efter de Village!

Vad tusan ska jag ha på mig???
Premier för mina PUMP iallafall!!

Här kommer lite bilder från min myskväll.

Jag och Moa satt och gosade och saknade Moas matte.


Sen tröttnade Moa på att gosa så hon körde in klorna i magen på mig.


Då hämnades jag genom att äta upp Moa. 
Hur ska jag kunna berätta detta för min sambo när hon kommer hem??

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: