2008-04-14
 09:05:49

Det är farligt att leva.

Stackars lilla Engla.
Jag har knappt kunna sova i natt när jag har tänkt på lilla Engla 10 år som
blev mördad av en snuskgubbe.
Det är läskigt att det finns så mycket sjuka människor ute i landet som går fria.
Ska man inte kunna släppa iväg sitt tioåriga barn utan att oroa sig för alla
snuskgubbar som springer runt?

Vad får han för straff då? Eftersom han har erkänt så slipper han väl livstid och är
ute om 5-10 år igen. Kanske till och med tidigare?
Vad händer då? Ska han mörda ett annat barn då?


Inför dödstraff!!!


sussu

jaaa jag håller me, faan inför dödsstraff på såna vidriga idioter. Han kommer ju bara göra om de. han har ju redan mördat flera st antagligen o kommer aldrig sluta. Fyyy faan jag skulle gladeligen
tortera honom för det han har gjort. Helvete va arg jag är nu som du märker. Puss på dig ses den 26.te =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: