2007-11-16
 22:07:55

Snor och vin

DUNDER pass och DUNDER förkylning! Just nu sitter jag på jobbet och väntar på att få gå hem. Det är bara 30 minuter kvar av min TRETTON timmar långa dag! En smula trött är jag allt, speciellt nu när jag har dragit på mig en förkylning! Imorgon åker jag till Katrineholm igen och hälsar på päronen, halv nio går tåget! Efter jobbet ska jag och två jobbarkompisar ses på östermalm och ta en öl, men för min del blir det säkert vin!!! Mums så gott! Det räcker med ett glas ikväll (eller två) för att jag ska somna gott! Åh så trevligt det ska bli!
I like Stockholm! :)
Jag har varit oootroligt effektiv idag! Jag gjorde klart reportaget (på 8 min) och har även gjort två andra inslag i två olika versioner! Jag är så flitig!!!
Jag tror aldrig att jag har skrattat så mycket på jobbet som jag har gjort idag, det är så många roliga reportrar här! :)

Nu ska jag lämna Tv-huset för östermalm väntar på mig!


Tina

Härligt att det går bra för dig på jobbet!!=) Hoppas du har en trevlig helg i hemtrakterna. Krya på dig, onödigt att va förkyld ju. Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: