2007-11-20
 13:31:31

Jag är ett minne för livet

Tänk...
att folk kan känna igen mig fast vi bara jobbat ihop en dag för ett år sen... helt otroligt!
Just nu sitter jag på jobbet och funderar på om jag ska skriva ihop ett mail till min chef och säga
att jag vill ha mer jobb... men jag har ju bara jobbat en vecka, är inne på min andra nu. Men va fan
man måste ju ligga på om man ska komma någonstan här i livet.
På fredag åker jag upp till Piteå igen för att hälsa på. Då ska jag och Göran så ut och äta på Valdino... jag ska äta lammfilé sjääälvklart! (förlåt älskling jag vet att det är dyrast, men jag MÅSTE ha det). Det blir även löjrom till förrätt! ååååh jag längtar! Nu blev jag hungrig bara för det....

I loooove my job!


Tina

Va härligt att du trivs så bra=))



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: