2007-11-07
 18:31:21

fruktstund

Idag hände det inte så mycket på jobbet. De var rätt lungt.. filmade lite dagisbarn och intervjuade kommunalfolk. Sen så tog jag med mig moraliskt Nordnytt-stöd och gick till banken och tjatade till mig ett förhoppningsvis fungerande kort... Det var inte svårare än att jag skulle behöva skriva på ett pappar och sen så skulle ett helt NYTT kort tillverkas, istället för alla dessa ersättningskort. MEEEN.... självklart visste inte personalen hur man kopplade skrivaren till datorn så detta papper som jag skulle skriva på, blev aldrig påskrivet....  de ska skicka hem det till mig när de fått ut pappret.
Allt detta är ju skrattretande. Jag ska också söka jobb på bank, för jag är expert på att säga "Nej jaaaaaaa vet inte hur man löser det här problemet....."


Dagen på jobbet avslutades med en mysig fruktstund.

fruktstund



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: