2007-11-04
 10:46:23

1 vecka och 1 dag kvar

Sitter i soffan med en kaffe i handen och tittar ut genom fönstret, den första snön som kom igår ligger kvar på marken. Så otroligt mysigt! Hoppas den stannar kvar, men det tror jag knappast. Nu är det bara en vecka kvar tills jag lämnar Norrland för ett tag (?). Mitt vikariat på SVT i Stockholm börjarexakt om en vecka en dag och 2 timmar. Jag längtar såååå mycket men samtidigt är jag lite nervös också. Egentligen har jag inget att vara nervös för eftersom det är samma programvara som jag ska jobba med. Men ändåååå...  Jag har nog höga krav på mig att jag ska prestera bra så de vill ha kvar mig. De vore gött!
Jag har också hittat ett annat roligt jobb som jag tror att jag ska söka! Sitter å skriver ett CV nu..

De ska bli kul att komma till Stockholm ett tag så man får se något annat än Piteå och Luleå. Men jag kommer att sakna min baby såklart... 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: