2007-12-19
 19:48:10

Nu är de jullov!

Sista dagen på ABC... först reflekterade jag inte så mycket över det eftersom jag kommer jobba i samma hus efter nyår. Men det blir väldigt tråkigt att inte jobba med ABC-reportrarna. Men man kanske kommer att ses ändå tänkte jag.... tills Alblan sa: "lämnar du oss, så lämnar vi Dig!"  Det var ord och inga visor. Det är lite som en maffia, är man inte med dem, så är man emot dem. Då dör man. Typ.

Nu är det snart Juuul! Imorgon åker jag hem till mami och papi och det ska bli så SKÖNT! Lilla pappa har opererat sig så jag ska hälsa på honom på sjukhuset med en present. Stackars liten.

Det är mycket man längtar tills nu, jul, nyår, födelsedag, party med sara, lägenhetsvisning..  det gäller att ta en sak i taget och njuta av studen.
Klokt sagt va?


alblan

Alblan.... Nu är du verkligen MOT oss! Vänta dig ett hästhuvud...


Frida

Hahaha... ojdå. Du ser, jag är inget att ha på ABC. Jag kan ju inte ens skriva ditt namn rätt! MY GOD!!!!


alblan

Ja, på A to the B to the motherfu**in´ C måste man sannerligen kunna sitt abc.


sussu

God jul gumman!!!! Hälsa pappa att han får krya på sig:) Vi åker till österrke i morgon kl halv två:) Ska bli sååå mysigt. Larssa överaska mig med resa dit. Vi ska åka slalom julafton o dricka varmt vin. gluwine eller hur de nu stavas. Hälsa din söta bror o hans flicka o hela din familj kram från mig o lars



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: