2007-12-01
 03:19:17

Hej jag heter Frida

Hej jag heter Frida är 22 nånting, vet knappt ut eller in, jag fattar ingenting. 

Jag e fylld av begär, varje dag det tär

helt förblindad av mig själv och min egenkarriär

jag dricker för mycket, men det förnekar jag

om du frågar mig om sanningen så tvekar jag

brukar skylla på trycket men jag krökar förmycket

en vinare varje kväll, det är så långt ifrån nykter

 

Hej jag heter Frida jag är egocentrisk

totalförändrad men på skalet identisk

jag kommer springa in i väggen o ba ramla itu

innan jag fattar va som hänt, vilka broar jag bränt

 

Hej jag heter frida, mitt liv är som ditt

vet inte om du sett det, men de liknar mittshit

för jag ser allt svart på vitt, alltidmissnöjd med nåt

grubblar över saker som jag nog aldrigförstått

deprimerad mellanåt, de jag bär på e svårt

jag tycker synd om mig själv när jag jobbarför hårt

lovar o inte håller det, som driver mig finnsdär

jag gillar dom som delar mitt synsätt o flygeri min sfärd

kanske tappat det helt, spelat för många spel

målat in mig i ett hörn, fått en törn

det är då jag hatar mig själv, då kommer tåren

för jag har ingen aning vafan jag håller på med.


Sara

Hahah, va du är söt!! Skrev du det här på fyllan när du kom hem? Hoppas ni hade kul å att du inte är för bakis idag. Jag sjöng magnus uggla låtar i en timma innan jag till slut slocknade. Johan måste vart måttligt less. Hörs snart! Kraam


Frida

Hahaha jag hörde den i taxin hem! Petter & Säker är det som sjunger, Logiskt heter låten! Såååå skön låt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: