2007-12-11
 13:11:23

Bortamatch!

Det var ett tag sen jag hade bortamatch. Men nu hände det!
Jag och kusinvitamin möttes upp vid åhléns city, luktade lite på parfymer och sedan gick vi till
Kungsholmen och letade upp en restaurang nära hennes hotell.Vi hittade ett mysigt ställe och
beställde in varsin god kötträtt och ett GOTT rött vin för 400 spänn!!!!!!!!
Smakar det så kostar det!
Vi åt, pratade skrattade och drack vin, det var en otroligt trevlig kväll! Gud vad vi tänkte lika i många
situationer, det känns bra! Så som jag tänker och tycker är inte så konstigt ändå, hon tyckte ofta likadant! hihi..

Linda tyckte att de var onödigt att jag skulle behöva ta mig ända till Danderyd på kvällen så jag fick slagga på hennes hotellrum. Det kändes väldigt lyxigt! Det var väldigt skönt att vakna upp imorse i ett eget rum (Linda hade gått till jobbet). Hoppas vi gör om det här snart!

Idag ska jag gå och kolla på ett rum som en tjej/kvinna hyr ut på Blekingegatan på Söder. Hoppas att hon känns trevlig och att rummet känns bra. Det vore perfekt att bo där!!! Kul kul!

Nu ska jag snart gå till NK och köpa en present till min käre faster. (Hoppas hon inte läser detta då)



Lulehockey

Bortamatch! Det får du inte ha, om du inte är med oss.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: