2011-03-28
 15:33:16

Fridas relationsråd


Skicka iväg er man/kvinna till ett land i krig.
Jäklar vad det gnistrar kärlek när den respektive kommer hem.

Och presenter får man också.
Jag fick antirynkkräm och granatsplitter.

Skojig kombination!

Libyen är kanon bra, det landet rekomenderar jag starkt!



Jag fick förövrigt en chock när jag såg hur många som har besökt min blogg.
303 personer, rekord för en enkel kvinna som mig.
Nästan så jag blev lite fuktig i ögat.

Men va fan kommenterar ingen för?
För att det är jobbigt?
Jag vet!


Yohanna

Wow, superskoj med så många besökare ju!!!! Vilken dag var det? Idag? Bara å gratulera!!!! :) :) Någon som länkat till dig månne? Underbart med spännande presenter för din del nu också ju :)



PUBLICERAT: 2011-03-28, 17:23:54 | URL: http://maiplu.se
sis

för att jag ringer istället! :) puss


Fröken Jergman

Duktig du är Frida!!



PUBLICERAT: 2011-03-28, 20:15:43 | URL: http://scenbloggen.com/frokenjergman/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: