2011-08-12
 17:17:45

Detta har hänt

Va segt det är att komma igång och blogga igen. Vi kanske har växt ifrån varandra. Jag och bloggen alltså.

Vad har hänt sen sist?

Sen dess har jag hunnit om möjligt älska min LV väska ännu mer. Vad gjorde jag innan jag köpte den? Ingen aning.
Jag har börjat planera ett syskon till den.

Jag har använd mig av människohandel - köpt en personlig tränare.

En människa som tar betalt för att få mig att svettas, få blodsmak i munnen och sen få en fruktansvärd träningsvärk i låren så att ett litet simpelt toalettbesök blir ett jätteprojekt. Men oj så värt! Hon är grym.

Jag har trott att jag har sett ett mord utanför sovrumsfönstret.

En kväll när jag stod vid fönstret och hade min vanliga kvällsspaning så ser jag:
- En kvinna gräva med spada i en buske, hon tar i för kung och fosterland. En annan kvinna som står och håller utkik, och en amerikans bil som står och väntar på att dom är klara. Efter ett tag hoppar de in med spaden i bilen och böööörnar iväg!
OH MY GOD! En döing utanför fönstret!
Men enligt grannen var det bara ryssar som grävde efter rotfrukter.

Jag har misstänkt min sambo för att vara knarklangare.

Bara en liten sund förvisso.
När jag dammsög under sängen så upptäckte jag en påste fastklistrad UNDER sängen.
OH MY GOD! Knark under sängen!
Alla har vi våra mörka hemligheter, men just min sambo känns rätt oknarkig av sig.
Jag var naturligtvis tvungen att fråga, och det visade sig att det var ett extraben till sängen som var i påsen.


Livet flyter på som vanligt skulle man kunna säga.
Välkomna tillbaka!

 

 

ps.
Den som kan berätta för mig hur man roterar en bild i bloggen kan ju vara vänlig att föra den informationen vidare till mig. På datorn är den rättvänd.
Det är ju själva fan att man ska behöva en ingenjörsutbildning för att kunna det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: