2011-08-12
 21:12:24

Två veckor en sommar


Jag och Håkan tog stormoppen till Linköping. Dresscode: Täckbrallor, Ica-kasse och fejk-ray ban.





Vi gjorde oss vackra och gick på fest med lekledar-Lina med fler.




Lina, the master of fun - ordnade som vanligt lekar. Vad hade gänget gjort utan henne? Köpt aktier? Manglat lakan?





No work, no fun. Vi åkte till Almedalen för att se vad som var på gång där.
Håkan ville va programledare för Aktuellt, de ville ingen annan.




Jag jobbade mer än han.





Efter mycket slit var vi värda att åka ut till konstnären Anders Palmérs spagård för att koppla av lite i orangeriet.





Konstnären pratade om att "finna lugnet i det inre rummet". När jag väl fann det inre rummet, så fann jag verkligen lugnet.




Mina vänner, detta var två veckor av min svenska sommar.



Linda

Jag och Linus har just kollat in dina företeelser och ja vi har saknat din blott och hoppas på en fortsättning. Kram Linda


Anonym

Semesterbilder blev företeelser och blogg blev blott, tack för hjälpen Linus . Borde man inte sova nu när man bara är två år??


Sara

Sv: jag HAR redan tränat på gym och tycker att det är skittråkigt!! Usch verkligen inte min grej!



PUBLICERAT: 2011-08-12, 23:17:41 | URL: http://saralunds.blogg.se/
Lina

manglat lakan- HAHAHAHAHAHA. TUR för er att jag finns! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: