2011-01-05
 18:54:18

köpstopp hela januari


Utom idag när jag passerade Indiska. Men dem har ju så fina saker! Både kläder och inredning. "Tänk TVÅ gånger innan du tar ner den från galgen" sa Håkan. Jag tänkte säkert fyra gånger, men ville ändå ha den.

Det är en jättesöt grön blus med blommor på armarna, lite Odd Molly känsla fast 1500:- billigare.
Jag tror att mycket av Indiskas vår/sommar mode kommer få hänga i min garderob.

Men först är det köpstopp. Hela januari.
Utom just idag då. Och om man har presentkort. Det gills inte.
Det betyder att jag får handla löpardojor när som helst. För jag har fått det i present av Mor & Far.
HUUURRRAAAA! Puss till dem!


 


Vid närmare eftertanke så borde jag kanske ha tagit på mig masken som hänger på väggen innan bilden togs. Jag är fantastiskt blek. Men vad ska man förvänta sig när det är januari och solbrist.







ida

supersöt! I like indiska :)



PUBLICERAT: 2011-01-05, 20:59:50 | URL: http://idapersson.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: